
Telebimy, to jedne z najświeższych produktów stosowanych do dynamicznej ekspozycji wizualnej spotów reklamowych. Dynamika przekazu a także ilość barw sprawia, iż technika LED zajmuje pierwsze miejsce pośród obecnie oferowanych nośników reklamy typu outdoor.
Gdy zaciekawi Cię ten temat, obejrzyj ponadto (http://mengarnitury.pl/pl/page/7/kolekcja/45/Koszula%20OLYMP) inne nasze strony, które przedstawiają to zagadnienie – z pewnością też Cię zaabsorbują.
Ogromną zaletą użycia ekranu LED w reklamie (w przeciwieństwie do tradycyjnych tablic reklamowych) jest możność prędkiej aktualizacji materiału reklamowego bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Zapewniają one emitowanie dobrej jakości obrazu wraz z dobrą widzialnością dzięki użyciu w telebimach diod LED.

koszty użytkowania monitorów diodowych.
Diody LED są wysokowydajnym źródłem światła stosowanym coraz to częściej w wielu różnych dziedzinach życia codziennego, a obecnie także w marketingu – kliknij tutaj. Najważniejsze walory telebimów to: reklama trafia do szerokiego grona adresatów, są one bez trudu zauważalne, możemy umieścić je nieomalże w dowolnym miejscu, odmiana treści reklamy nie wymaga dodatkowych nakładów, są ekonomiczne, obrazy dostrzegalne są również w świetle dziennym. Ponadto, telebimy są nadzwyczaj trwałe i odporne na zmieniające się okoliczności pogodowe.