Reklamy na autobusie, czyli co warto wiedzieć o ruchomym sposobie promocji

przez | 13 października 2021
Reklama w autobusie oraz na jego powierzchni to doskonały sposób na wypromowanie się małych firm. Ciągła potrzeba rozpoznawalności i brak funduszy na duże banery to nie problem – za mniejszą gotówkę zainwestujemy w powierzchnię komunikacji podmiejskiej, jak i międzymiastowe busy.
Dlaczego więc warto wkładać pieniądze w tego rodzaju reklamy?

Bycie w ruchu, które cechuje pojazd miejskiego autobusu sprawia, że okleinę reklamową wypatrzą setki jak nie tysiące osób przechodzących obok oraz jadący za pojazdem kierowcy. A nuż to właśnie między nimi jest przyszły klient usług bankowych, czytelnik serwisu, klient akcesoriów samochodowych…

Nawierzchnia reklamowa autobusu stała się jeżdżącym banerem, wycenianym pod względem wielkości naklejki i modułów. Reklamy na zewnątrz, od strony wsiadających pasażerów są wyceniane wyżej od reklam od strony kierowcy, czyli tych od środka ulicy – link do strony. Pareset złotych ogłoszeniodawcy dopłacą za całościową reklamę po bokach plus z tyłu. Ruchoma reklama dla ruchomych klientów? Także to jest brane pod uwagę, przecież tył będącego przed nami autobusu to część pola widzenia każdego kierowcy. Jeśli będzie to atrakcyjny slogan i przyciągające oko kolory na pewno przykuje on uwagę kierowcy.

Umowę o reklamę firmy na powierzchni lub wewnątrz niego dogrywa się z przedstawicielem handlowym.

Bardzo interesują nas Wasze oceny. Czy masz pytania? Jeżeli tak, to zapraszamy do kontaktu. Z chęcią ustosunkujemy się do najkrótszej wzmianki.

Przy pertraktowaniu lepiej być czujnym – typowy doradca nie zajmie się przecież projektem i wydrukiem. Jego wizja będzie dążyła do jak największego pola wpływu i działania na percepcję. Wiedzmy przy tym, że idą za czymś takim większe pieniądze. Jeśli nie mamy większych funduszy lepiej rozważyć coś co towarzyszy przez całą jazdę, a – jest to reklama w autobusie – Braniewo – reklama w autobusie.

Co równie istotne, autobusy komunikacji miejskiej i tej międzymiastowej gwarantują dotarcie reklamy do szerokiej audiencji, zwłaszcza wśród ludzi podróżujących tymi pojazdami. Kilkanaście przejażdżek przez centra miast (szczególnie w godzinach szczytu, kiedy wewnątrz jest największy tłok) daje nawet do dwustu tysięcy „widzów” na miesiąc.

Czy obecnie szukasz czegoś fascynującego na ten wątek? Jeżeli tak, to zgłąb dane w odniesieniu do firmy oraz przejrzyj ofertę styropiany fasadowe.

Dane nie uwzględniają wprawdzie stosunku pasażerów i popytu na ogłoszenie, jednakże liczba jej obserwatorów robi wrażenie. Analitycy rynku potwierdzą, że taka reklama spotyka się z zainteresowaniem.