Promocja – wyraz jaki towarzyszy nam praktycznie co dnia. Starczy wkroczyć do pierwszego lepszego sklepu, z półek, zewsząd wołają słowa „promocja”. Słysząc ów termin w pierwszej chwili mamy skojarzenie z obniżką cenową. Promocja to tymczasem nie tylko sprzedaż w korzystnych cenach wybranych artykułów i nie ogranicza się ona jedynie do sprzedaży (choć musimy uznać iż „Pani Promocja” została w największym stopniu zadomowiona dokładnie w handlu). Jednakże bywają to działania o szerszym wachlarzu możliwości.
Zależnie od kierunku
biznesu mogą to być różne aktywności, począwszy od sponsoringu imprez sportowych lokalnych a nawet krajowych czy międzypaństwowych po skromniejsze formy, albo: jakiś terminarz z logotypem przedsiębiorstwa czy też długopisy reklamowe z danymi biznesu jak adres i telefon. Umieszcza się je w miejscach gdzie zazwyczaj mamy kontakt z nabywcą, na przykład w biurze obsługi klienta. Pytanie brzmi – w jaki jeszcze sposób zaopatrzyć klientów w nasze reklamowe długopisy? (długopisy reklamowe Logopen) Może to wyglądać tak, że dodawać długopisy do przesyłek posyłanych do klienta z zakupionym towarem. Nabywca kupuje w sklepie internetowym dowolną ilość kajetów (dajmy na to 25), i do tak dużego zamówienia dołączamy nasz prezent. Możemy też długopisy z nadrukiem wystawić w pojemnik na ladzie recepcyjnej, tak aby każdy klient mógł sobie odebrać długopis przy wyjściu.
Nie wystarcza Ci ten zdawkowy artykuł umieszczony w tym serwisie? Nie martw się i sprawdź więcej (https://e-hunter.pl/kamizelka-odblaskowa-dla-psa-hunter) tutaj, odnajdziesz tam tego typu informacje.
Będzie on miło kojarzył naszą firmę, a nasze dane kontaktowe będzie mieć zawżdy „pod ręką”.
Autor: 24oranges.nl
Źródło: http://www.flickr.com
Dobrze wykonana kampania promocyjna może puścić w obieg obiekt cieszący się popularnością a przez to promować firmę czy markę. Dobrym przykładem może być w tym miejscu kubek atrakcyjnej rozgłośni radiowej.
Kubeczek tenże z logotyp nadawcy jest składnikiem szerszej kampanii budującej renomę. Umożliwia radiosłuchaczom identyfikować się ze swoją ulubioną stacją. Aby go posiadać radiosłuchacz musi się nieco wysilić, przez co obiekt ów daje właścicielowi wrażenie elitarności, a wiadomo że gros z nas od czasu do czasu lubi czuć się wyjątkowo.
Czy ciekawią Cię prezentowane tematy? Jeżeli tak, to patrz szczegóły i znajdź więcej informacji na omawiany temat – zapewne będą bardzo wciągające.
Oczywistością jest że same długopisy – nawet najpiękniejsze – to za mało. Za nimi powinno pójść skojarzenie z doskonałą jakością lecz to już temat odrębny, dotyczy bardziej przeżycia w warunkach rywalizacji aniżeli samej jedynie promocji.
Autor logopen