Czy telebim to właściwe rozwiązanie na reklamę przedsiębiorstwa?

przez | 10 lipca 2021
Jakiś czas temu, gdy telebimy właśnie wchodziły na rynek reklamowy, wzbudzały duże zainteresowanie, a wręcz sensację. Ludzie byli pozytywnie zaskoczeni obrazami i animacjami, które się na nich ukazywały, a w nocy dodatkowo oświetlały miasto, zapewniając atrakcyjny efekt. Czy dzisiaj telebim to również słuszne rozwiązanie na przedstawienie oferty firmy?

Nie da się zaprzeczyć, że telebimy nieustannie generują zyski.odnośnik do strony tablica magnetyczna tablica magnetycznaNa ich sukces w zasadniczej mierze wpływ ma lokalizacja – telebim częstochowa jagiellończycy. Telebimy bowiem warto jest umiejscawiać w miejscach, w jakich odbiorcy mogą je dostrzec oraz zwrócić na nie uwagę. To np. drogi przelotowe, którymi co dzień przejeżdża wielu kierowców i skrzyżowania, a także znajdujące się w ich pobliżu budynki. Ludzie, którzy oczekują na zmianę światła, nawet z nudów popatrzą na telebim z pojawiającymi się na nim treściami. Należy przy tym pamiętać, że zwykle to tylko moment, dlatego reklama nie może zawierać za dużo szczegółów, a sedno sprawy, co nakłoni odbiorców do bliższego zapoznania się z ofertą firmy. W tym miejscu należy zaznaczyć, że reklamy wyświetlane na telebimach są dużo skuteczniej przyswajane oraz zapamiętywane. Zasadniczy wpływ na to ma ruch na ekranie, który jest zdecydowanie ciekawszy niż sam billboard czy plakat wiszący na ścianie. Reklama na telebimie jest jasna i czytelna, a dzięki najnowszym technologiom zastosowanym w tych urządzeniach można ją ciągle uaktualniać, wraz z prowadzoną kampanią. Ludzi niewątpliwie zaciekawią coraz to nowe filmy reklamowe konkretnej marki, która pragnie dotrzeć do odbiorców ze swoimi informacjami. Mówiąc o zaletach telebimów należy jeszcze powiedzieć o możliwości zastosowania wielu efektów dodatkowych, m.in. świetlnych lub [adwokat wrocław] większej dynamiki albo większego kontrastu. Dodatkowo inwestycja w reklamę na telebimach wbrew pozorom nie jest tak kosztowna i można polecić jej wykonanie w wielu miejscach.

Chociaż dzisiaj telebimy nie wzbudzają takich emocji i zainteresowania, to nadal mogą efektywnie promować firmę – czytaj więcej. Najważniejszy bowiem jest nie ekran, lecz przekaz, który zostanie na nim umieszczony. Dlatego na początku musimy zainwestować w odpowiednią reklamę, a potem znaleźć firmę, która zaoferuje nam telebimy umiejscowione w stosownej lokalizacji, by jak największa liczba klientów mogła je dostrzec.